سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو در باغملک

مسابقات آزاد مهارت رشته فناوری خودرو در حرفه‌های تون آپ، عیب یابی وتنظیم سیستم‌های خودرو‌های انژکتوری خارجی با حضور ۱۵ نفر از استان‌های مختلف کشور در  باغملک آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - امین غلامپور گفت: اولین دوره مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو باحضور استان‌های همدان، کهگیلویه و بویراحمد،   گیلان،   لرستان، چهارمهال و بختیاری، مازندران،  آذربایجان غربی، قزوین، کرمانشاه و خوزستان در باغملک آغاز شد.

به گفته رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای باغملک برای برگزاری رقابت‌های سالم و هدفمند برای رقابت نظام‌مند در میان صاحبان مهارت صنعتگران و پیشه وران در قالب برگزاری «مسابقات آزاد مهارت» امکان ارزیابی و مقایسه با یکدیگر و پیدایش شرایط بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی نظام‌های آموزشی مذکور با لزوم فراگیری آموزش‌های مهارتی و مادام‌العمر برای سرآمد بودن را فراهم می‌سازد.

به‌روزرسانی دانش و مهارت‌ها، آشنایی بی‌واسطه با فناوری‌های روز و نیازمندی بازار واقعی کار و استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی این اهمیت را چندین برابر کرده است.

این نوع مسابقات فاقد محدودیت سنی، محدودیت رشته‌ای و محدودیت زمانی برگزاری بوده و باهدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات و ترویج فرهنگ کار و مهارت‌آموزی با حمایت ذی‌نفعان، به روز رسانی دانش و مهارت‌ها، آشنایی بی واسطه با فناوری‌های روز،   احصای نیازمندی بازار واقعی کار و استفاده از ظرفیت‌های مهارت آموزی در محیط کار واقعی برگزار می‌گردد.

 پدیده مسابقات آزاد مهارت فناوری خودرو استان خوزستان محمد نبی زاده  از استان گیلان کوچکترین شرکت کننده ازلحاظ سنی با ۱۱سال است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
چه طوری باید ثبت نام گنیم