سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزاد سازی ساحل صهاشهر + فیلم

ساحل در اختیار سازمان صنایع هوایی با هماهنگی وزارت دفاع در نوشهر نیز آزاد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری - سعید یزدانی فرماندار شهرستان نوشهر گفت: هماهنگی‌های لازم با نماینده وزارت دفاع انجام و موافقت شده است کار‌های اولیه برای آزادسازی حریم ساحلی مجتمع صهاشهر انجام شود و سازمان صنایع هوایی آنچه را که در حریم ساحلی قابل بازیافت است بردارد و بقیه را اختیار منابع طبیعی قرار دهد.

او افزود: ۲۱۵۰ متر طول ساحل در اختیار صهاشهر است که مسئولان این مجتمع داوطلبانه در حال آزادسازی آن هستند.

بعد از دستور صریح رئیس جمهور اردوگاه شهید رسولی متعلق به ارتش در نوشهر نخستین نهادی بود که یک کیلومتر از نوار ساحلی را در طول آزاد و ۷ هکتار از زمین‌های آزاد شده را به منابع طبیعی واگذار کرد.

بعد از اقدام داوطلبانه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مجتمع متعلق به بخش خصوصی در مسیر این اردوگاه و مرکز سازمان کشتیرانی هم داوطلبانه از ساحل عقب نشینی کردند.

به گفته فرماندار نوشهر ۶ کیلومتر از نوار ساحلی این شهرستان هنوز آزاد نشده است که ۴ کیلومتر آن در اختیار نهاد‌هایی است که باید در کنار ساحل فعالیت‌های دریایی داشته باشند و از قانون عقب نشینی تا حریم ۶۰ متری دریا مستثنی هستند.

 


انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
باسلام وعرض ادب
این دستوردرزمان ریاست آقای محمودی نژاد صادر واز شهر ساری با تخریب یک مغازه شروع شد ولی پیگیری نشد که مجددا توسط ریلست محترم جمهوری مجددا پیگیری گردیده که باعث جلوگیری از لطمات وافر که به سواحل وارد میشود جلوگیری و همچنین موجب استفاده همگانی وباعث بازگشت حقوق عمومی و استفاده شخصی وخصوصی ا ز منابع طبیعی عمومی میگردد ولی میبایست قوانینی جهت جلوگیری و استفاده صحیح پس از آزادسازی گرددو تحت نظر اداره خاص درخصوص تدوین واجراونظارت بر سواحل گرددگرنه مجددا شاهد تصاحب این سواحل به مرور زمان میگردد امید است که باصدور دستورات ریاست محترم جمهوری وپیرو آزاد سازی سواحل موجبات جلوگیری از ورود فاضلاب شهری وپس آب کارخانجات وزباله ها در طول سواحل به دریای مظلوم خزر
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
سرخرود و درویش اباد ساحل قشنگی داره برج پلاک 1 دریا ساختن متری 50 میلیون هم میدن
منصور
۰۶:۴۸ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
چقد با لودر خراب کرده بودن // همه چیز را نابود کرده بودن