سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۴۵ هزار تومانی برای توقف خودرو در پیاده رو

رییس پلیس راهور همدان گفت: خودرو‌های متوقف در پیاده راه‌های همدان ۴۵ هزار تومان جریمه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- سرهنگ جمالی گفت: توقف خودرو در پیاده رو و کوچه‌های باریک موجب نارضایتی و شکایت شهروندان نسبت به این موضوع شده و برهمین اساس پلیس به شکل جدی مالکان این خودرو‌ها را اعمال قانون می‌کند.

به گفته وی، ماموران راهور در صورت مواجهه با این قبیل خودرو‌ها و مالکان آنها، وسیله نقلیه را ۴۵۰ هزار ریال جریمه می‌کنند.

سرهنگ جمالی گفت: پارک وسیله نقلیه در کوچه‌های باریک و مسدود کردن مسیر تردد خودرو و عابران نیز تخلف است و خودرو‌های متخلف اعمال قانون می‌شوند.

او می گوید: برخی از افراد پیاده رو مقابل منزل را بخشی از ملک خود می‌دانند و با پارک وسیله نقلیه در کوچه و معابر موجب نارضایتی شهروندان و ایجاد مشکل برای آمد و شد خودرو‌ها و عابران را فراهم می‌کنند.

 برخی از شهروندان همدانی، فضای محدود پیاده‌رو‌ها را به توقفگاه خودرو‌های خود تبدیل می‌کنند که این وضعیت رهگذران به خصوص کودکان و سالمندان را برای تردد دچار مشکل کرده است.

فضای محدود پیاده‌رو‌ها نباید به توقفگاه خودرو‌ها تبدیل شود، زیرا که این اقدام به ویژه در فصل زمستان و یخ زدگی سطح معابر و انباشت برف در حاشیه آن، رهگذران به خصوص کودکان و سالمندان را برای تردد دچار مشکل می‌کند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.