سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدوین برنامه چهار سال آینده فارس تا پایان سال ۱۴۰۰

استاندار فارس با تاکید بر اینکه برنامه توسعه ای استان باید مبتنی بر آمایش سرزمین باشد، گفت: برنامه چهار سال آینده استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۰ تدوین می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدهادی ایمانیه در جلسه آمایش سرزمین گفت: این جلسه با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران ارشد حوزه صنعت، معدن و کشاورزی و خدمات برگزار شد و هدف از این جلسه تدوین برنامه ۴ساله توسعه استان است که قبل از پایان امسال تهیه شود.

او گفت: اجرای برنامه‌ها براساس آمایش سرزمین بصورت ماهانه رصد و پایش خواهد شد تا اگر عقب ماندگی است بسرعت برطرف کنیم و اگر انحرافی است اصلاح کرد.

به گفته استاندار فارس؛ با توجه به اینکه امسال آخرین سال اجرای برنامه ششم توسعه کشور است و هنوز تدوین برنامه هفتم توسعه کشور تکلیف آن مشخص نیست احتمالا برنامه ششم توسعه تمدید خواهد شد.

او از تدوین برنامه‌ی توسعه‌ای هر چهار سال یکبار خبر داد و گفت: زمانی که برنامه هفتم تدوین و در مرحله اجرا قرار گرفت در صورت داشتن تفاوت برنامه توسعه‌ای با برنامه هفتم توسعه کشور موارد را برطرف خواهیم کرد.

ایمانیه می‌گوید: بروزرسانی این برنامه تا قبل از ۱۵ اسفندماه انجام می‌گیرد تا با مشارکت سازمان‌ها و مدیریت و برنامه ریزی بتوانیم از ابتدای سال ۱۴۰۱ به مدت ۴سال در چهارحوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات برنامه را پیش ببریم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.