سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکسیناسیون ۵ تا ۸ ساله‌ها در شاهین‌شهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه از آغاز واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۸ سال و تمدید تعطیلی یک‌هفته‌ای مدارس ابتدایی در شهرستان شاهین شهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  علی پارسا گفت: روند ابتلای شهروندان شاهین‌شهری نسبت به هفته قبل کاهش داشته، اما باید همچنان بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات غیرضروری بیشتر از گذشته تأکید کرد.

به گفته او واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۸ سال در شهرستان با واکسن‌های پاستوکواک و سینوفارم آغاز شده است و مؤثرترین راهکار مقابله با سویه اُمیکرون رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی، پرهیز از تجمعات، دورهمی‌های غیرضروری و تزریق دوز سوم واکسن کرونا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه می گوید آموزش در مدارس ابتدایی به‌صورت غیرحضوری و در مقاطع متوسطه اول و دوم با تأمین امنیت سلامت دانش‌آموزان حضوری است، اما اگر دو نفر در یک کلاس به کرونا مبتلا شوند کلاس به مدت ۱۰ روز غیرحضوری و تعطیلی دو کلاس در یک مدرسه کل مدرسه را به مدت ۱۰ روز به آموزش غیرحضوری ملزم می‌کند، همچنین مهد‌های کودک با ۴۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجاز به ارائه خدمات هستند.

 براساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت باشگاه‌های ورزشی و استخر‌ها با ظرفیت ۵٠ درصدی و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اخذ تعهد کتبی متصدی باشگاه در رنگ‌بندی نارنجی مجاز است. همچنین، تمام اتحادیه‌های صنفی و بازرسان اتاق اصناف موظف هستند از صنوف تحت پوشش خود بازدید و با متخلفان از شیوه‌نامه‌های بهداشتی برخورد و نسبت به پلمب محل اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.