سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار جشنواره بین المللی جرون در جزیره هرمز

جشنواره بین المللی گردشگری جرون در جزیره هرمز آغاز بکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-استاندار هرمزگان از برگزاری جشنواره مسیر جرون با هدف رشد اقتصاد فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق مختلف استان از جمله جزیره هرمز، بندرکنگ، بندرخمیر و بندر مقام خبر داد.

مهدی دوستی، در جشنواره بین‌المللی مسیر جرون که در جزیره هرمز برگزار شد، گفتد: هدف از برگزاری این جشنواره، تعریف مسیر‌ها و قطب‌های جدید گردشگری در استان هرمزگان بوده است.

وی گفت: برنامه اصلی و محوری ما در راستای گردشگری این است که بازه زمانی گردشگری هرمزگان را از یک فصل به یک سال افزایش دهم. برگزاری رویداد‌های مختلف، می‌تواند دوره درآمدی حاصل از گردشگری را به تمام طول سال افزایش دهد.

استاندار هرمزگان گفت: بنا داریم یک بازار سرپوشیده منطبق با معماری جزیره هرمز را در دستور کار خود قرار دهیم و دوره گردشگری را در هرمز افزایش دهیم. در خصوص مشکلات مسکن، آب، برق، معابر، محیط‌زیست، پسماند شهری  در این منطقه نیز برنامه های در دستور کار است.

این جشنواره از بهمن‌ماه سال جاری با محوریت اقتصاد فرهنگی، اقتصاد گردشگری و اقتصاد صنایع‌دستی از جزیره هرمز آغاز شده و تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در بندرکنگ، بندر مقام و بندرخمیر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.