سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکسازی نقاط آلوده گچساران در طرح ارتقای امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی گچساران گفت: ششمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ محمد موسوی گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی و هماهنگی مرجع قضایی و همچنین حضور میدانی دادستان، فرمانده سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهر دوگنبدان اجرا شد.

او گفت: با اجرای این مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران موفق شدند ۱۳ قاچاقچی، ۲۶ معتاد و ۲ تن از اراذل و اوباش را دستگیر کنند و همچنین ۹۴ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت را نیز توقیف کردند.

موسوی گفت: در ادامه این طرح ۴۱ تن به جرم سرقت، ۱۲۸ تن به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف دستگیر و ۱۴۶ مورد حکم جلب اجرا و ۱۲ قبضه اسلحه نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، از ۴۲ واحد صنفی بازدید شذ.

موسوی گفت: یک باب باغ تفریحی به دلیل برگزاری جشن‌های مختلط و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب و به بیش از ۱۷ واحد صنفی نیز تذکر کتبی داده شد.

او با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی برابر قانون و برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم ادامه دارد و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی می شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.