سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از بزرگداشت ۲۲ بهمن پیروزی انقلاب اسلامی در مزارشریف تجلیل به عمل آمد + تصاویر

۱۲۳ نفر از کارگاه آموزشی فن بیان خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران سند فراغت گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان - از بزرگداشت ۲۲ بهمن در چهل و سومین سالرزو پیروزی انقلاب اسلامی، توسط خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر مزار شریف تجلیل شد. شماری از ادارات دولتی و نهادهای اجتماعی با حضور مهدی اسکندریان، معاون سرکنسول جمهوری اسلامی ایران مقیم مزار شریف، شماری از اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و فرهنگیان بزرگداشت به عمل آمد. 

 موحد بلخی، مدرس و سرپرست مدرسه عالی ثقلین امام خمینی را بت شکن دوران خواند و گفت: " امام صدای آشنا بوده و هست، صدایی که برای همه ملل مستضعف شنیده شده و آشنا می باشد و انقلاب اسلامی اثر بزرگ خلق شده توسط امام بود و تا عمق وجدان های انسان های مستضعف پیش رفت و تا ابد باقی خواهد ماند."

در ادامه مهدی اسکندریان، معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهرمزارشریف با حضور در این مراسم گفت: وابستگی حکومت شاهی ایران به غرب، فساد، بی توجهی به معانی اسلام از عمده ترین دلایل انقلاب اسلامی محسوب می شود و عمده ترین دلایل موفقیت یا پیروزی انقلاب اسلامی رهبری امام خمینی و وحدت کلمه میان مردم ایران بود.

 صدیقی، مدرس فن بیان مجتمع علمی فن آوران گفت : چهل و سه سال قبل از امروز امام، با فرمول اسلام توانست تحولات عظیم را در حمایت از مظلومین و مبارزه با ظلم و استکبار ایجاد بکند و در حقیقت تجلیل از پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه هر مسلمان و آزادیخواهان جهان می باشد.

شکریه کریمی، یکی از اساتید مجتمع علمی فناوران ولایت بلخ در رابطه به پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب ابعاد مثبت زیادی داشت بخصوص اینکه برای زنان ارزش و آزادی واقعی داد و نقش زن را در عرصه های مختلف تعریف و عملی کرد.

خانه فرهنگ‌ جمهوری اسلامی ایران در شهر مزار شریف و کتابخانه فردوسی، کارگاه آموزشی فن بیان را که چندی پیش راه اندازی نموده بود به تعداد ۱۲۳ نفر اعم از خانم ها و آقایان در این مراسم سند فراغت توزیع کردند.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.