سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش مدارس در ۵ شهرستان استان سمنان مجازی شد

آموزش مدارس در شهرستان‌های قرمز کرونایی استان سمنان تا یک هفته صرفا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمد مهدی ملاییان رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان سمنان اعلام کرد:

" با توجه به اینکه از نظر رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سمنان، مهدی‌شهر و دامغان در وضعیت قرمز قرار دارند، براین اساس تمام مدارس این شهرستان‌ها از شنبه ۲۳ بهمن تا پایان هفته برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را به صورت مجازی و غیرحضوری ارائه خواهند داد.

برنامه فعالیت مدارس شهرستان‌های دیگر استان (سرخه، میامی و شاهرود) به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: برنامه فعالیت مدارس شهرستان‌های دیگر استان (سرخه، میامی و شاهرود) به شکل ترکیبی (حضوری و مجازی) در قالب نوبت بندی و با رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی خواهد بود.

طی یک یادآوری مهم در این اطلاعیه آمده است: چنانچه در هر کلاس درس حداقل یک دانش‌آموز یا همکار مشکوک یا مبتلا به کرونا باشد، این کلاس به مدت یک هفته به‌صورت مجازی تشکیل می‌شود و اگر چند کلاس از یک مدرسه شرایط مشابه داشته باشند، آن مدرسه باید برای یک هفته به‌صورت مجازی برنامه‌های خود را ارائه دهد.

تحت هر شرایط حضور کارکنان بخش‌های اداری و اجرایی مدارس در محل کار الزامی است و کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر‌های استان هم درصورت ابتلا یا مشکوک بودن به کرونا، برای پنج روز می‌توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.