سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نحوه ی فعالیت مدارس کردستان در یک هفته آینده

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا نحوه فعالیت مدارس استان را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - علیرضا منتشلو به تشریح نحوه جدید فعالیت مدارس کردستان در هفته آینده پرداخت و گفت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت فعالیت دانش‌آموزان شهرستان‌های استان با هم تفاوت دارد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان گفت: در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کلاس‌های درس تمامی مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی شبکه شاد برگزار می شود و  کلاس‌های درس دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم‌جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی «حضوری» است.

به گفته او: در شهرستان‌های با وضعیت زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گروه‌بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش‌آموزان به صورت «حضوری» است، در صورتی که در مدارسی دانش‌آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تأیید اداره شهرستان، آموزش آن‌ها می‌تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

منتشلو گفت: در شهرستان با وضعیت «آبی» در استان کردستان نیز آموزش مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضوری خواهد بود.

گفتنی است؛با توجه به رنگ بندی کرونایی در استان وضعیت کرونا بر اساس آخرین رنگ‌بندی در سقز و بانه «قرمز»، سنندج و کامیاران در شرایط «نارنجی» و بیجار، دهگلان، قروه دیواندره، مریوان و سروآباد «زرد» است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.