سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی و افتتاح ۲ طرح عمرانی در سرفاریاب

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ طرح عمرانی در شهر سرفاریاب بهره برداری و کلنگ زنی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج -سید جواد هاشمی در آیین کلنگ زنی از طرح های بخش سرفاریاب شهرستان چرام گفت: مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای انجام طرح‌های عمرانی از جمله بهسازی ورودی و خروجی و کانال هدایت سیلاب شهر سرفاریاب ۹۰ میلیارد ریال است.

او گفت: طرح ساخت بلوار ورودی شهر سرفاریاب با پیش بینی اعتبار ۷۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و امیدواریم با تأمین اعتبار به سرانجام برسد.

هاشمی گفت: ساخت کانال هدایت سیلاب و تکمیل غسالخانه از جمله طرح‌هایی است که با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسیدند.

کریم پیروزی شهردار سرفاریاب نیز در این آئین گفت: کار تعریض یک دهنه پل ۱۲ متری در مسیر طرح ساماندهی ورودی و خروجی شهر سرفاریاب با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مناقصه رفت که امروز کار اجرایی آن با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

سید صدیف دانشی رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب نیز افتتاحیه طرح‌ها در ایام دهه فجر را بیانگر دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و موجب ایجاد نشاط و امید بین مردم عنوان کرد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.