سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان:

غرب اصفهان برفی می‌شود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش ملایم برف و باران غرب و به تدریج سراسر استان اصفهان را تا شامگاه امروز فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الله علی عسگریان گفت: فعالیت سامانه بارشی در سطح استان تا عصر فردا ادامه می‌یابد، که هم اکنون در ساعات ظهر امروز در نیمه غرب استان از جمله فریدون شهر برف می‌بارد که تا صبح امروز سه دهم میلیمتر بارش داشته است.

از شامگاه امروز بارش‌ها سراسر استان را در بر می‌گیرد و فردا به ویژه در نیمه جنوبی استان بارش برف و باران همراه با وقوع رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

اختلال در تردد جاده‌ای به سبب لغزندگی و مه‌گرفتگی و کولاک برف در محور‌های مواصلاتی مناطق کوهستانی و آب‌گرفتگی معابر شهری در روز شنبه محتمل است از این رو به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در هنگام تردد تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

او می‌گوید دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، که بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

بوئین میاندشت با دمای چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.