سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان راهپیمایی خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن در استان همدان

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همدان و سایر شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- این مراسم در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و موتوری و در دیگر شهر‌ها با تدبیر مسئولین استانی و حفظ تمام شیوه نامه های بهداشتی، به صورت محدود برگزار می‌شود.

 مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در همدان، ملایر و نهاوند  به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد.

پرواز بادکنک‌ها ، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران،گلباران مردم و توزیع پرچم های ایران و بادکنک از جلوه های ویژه این راهپیمایی ها بود.

مردم با حضور در راهپیمایی نشان دادند که امنیت و آسایش کشورمان آسان به دست نیامده بلکه در سایه جانفشانی و نثار خون هزار شهید و رشادت جوانان این مرز و بوم حاصل شده است، پس باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم.

مردم ایران اسلامی با مشارکت در راهپیمایی روز پیروزی خون بر شمشیر و حق بر باطل ضمن اعلام همبستگی و اتحاد خود، موجب ناکامی و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی می‌شوند.

این ملت تا آخر قطره خون خود ایستاده و از کیان اسلامی، ارزش‌های قرآنی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و از خون شهدا حراست می‌کند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری بزرگداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم که به صورت خانوادگی و جمعی در جشن پیروزی انقلاب همزمان با سراسر کشور در دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان دقایقی پیش پایان یافت.

 

راهپیمایی مردم همدان

 

راهپیمایی مردم نهاوند

 

 

راهپیمایی مردم ملایر


 

راهپیمایی مردم اسدآباد

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.