سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸۰ واحد صنفی متخلف در سیستان و بلوچستان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تشدید نظارت‌ها از اول دی ماه امسال تاکنون بیش‌از ۴۶۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته اند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -موسی عباس زاده محمودی گفت: در راستای سیاست‌های سازمان و فراهم کردن بستری آرام در کسب و کار، کنترل و نظارت بازار حسب برنامه ریزی و جدول گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط، روسای شعب تعزیرات حکومتی از فعالیت و نحوه تولید و توزیع کالا‌های مورد نظر در واحد‌های مذکور نظارت می‌کنند.

او گفت:  هدف از بازرسی‌های روزانه و حضور مستمر تعزیرات حکومتی در بازار و کنترل و نظارت بر واحد‌های تولیدی، توزیع و تامین کالا‌های اساسی و همچنین رسیدگی به پرونده‌های ملی است که چنانچه تخلف اقتصادی در این گشت‌ها مشاهده شود سریعا مستندات لازم جهت صدور رای در اختیار روسای شعب قرار گرفته و در سریعترین زمان حکم مجازات متخلفان صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از همکاری‌های مستمر دادستان و دادیار حقوق عامه دادسرای انقلاب اسلامی و دیگر دستگاه‌های نظارتی در گشت‌های مشترک قدردانی کرد و خواستار حضور روزانه آن‌ها در بازرسی‌های مستمر شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.