سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در خراسان رضوی

مهمترین برنامه‌های مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن در خراسان رضوی اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در ۳۳ شهرستان استان برگزار می‌شود که این مراسم در شهرستان‌های گناباد، باخرز، جغتای، خلیل‌آباد، زاوه، داورزن و فریمان با حضور مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تدابیر لازم برگزار و در شهرستان‌های دیگر به صورت خودرویی خواهد بود.

در شهر مشهد نیز راهپیمایی خودرویی از ساعت ۹ صبح روز جمعه در خیابان امام رضا «ع» آغاز  میشود  و پایان بخش این مراسم سخنرانی جناب محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و قرائت قطعنامه در بین نماز ظهر و عصر خواهد بود.

همچنین اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی مشهد به مدت دو ساعت بعد از اتمام نمازجمعه ازساعت ۱۴ تا ۱۶ مردم را از پایانه‌های حرم مطهر رضوی به پایانه‌های سطح شهر به صورت رایگان سرویس‌دهی خواهد کرد.

همچنین در مسیر راهپیمایی گروه رزم نواز ارتش در مقابل جایگاه اجرای برنامه خواهد داشت و فیلمبرداری هوایی و گلباران خیابان امام رضا (ع) با هماهنگی‌های به‌عمل آمده توسط چرخبال هوانیروز و شهرداری مشهد انجام می‌شود.

با توجه به آغاز  موج ششم کرونا در کشور، همزمان با بیست و دوم بهمن علاوه بر راهپیمایی خودرویی و موتوری، راهپیمایی مجازی به آدرس www.bahman۱۴۰۰.ir برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف. ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.