سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷

بهار آزادی فرا رسید

مردم عدالت خواه ایران توانستند با رهبری امام خمینی (ره)، در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - ۲۲ بهمن به سر رسید و آرزوی مشتاقان عدالت و آزادی برآورده شد.

۴۳ سال پیش در چنین روزی، انقلاب اسلامی ایران با آرمان‌های الهی خود توانست در برابر رژیم ستمشاهی که آرمان هایش مادی و استبدادی بود پیروز شود.

باید در جشن تولد خواسته خودمان حضور داشته باشیم

یکی از شهروندان بیرجندی می‌گوید: این روز بزرگ را که یوم اللهی عظیم است را باید همه ایرانیان پاس بدارند و به آن افتخار کنند.

او می‌گوید: انقلاب خواسته خود ما بود و حالا باید برای نگهداری از این الگوی جهانی که خیلی‌ها آرزوی داشتنش را دارند، در جشن پیروزی شرکت کنیم.


بیشتر بخوانید


این شهروند بیرجندی می‌گوید: چه مناسبتی بهتر از این که در اوج سرمای زمستان، دل آزادی خواهان و عدالت دوستان شاد و گرم شود؟

او می‌گوید: راه برای ادامه انقلاب روشن است؛ هر کس از فرامین رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پیروی کند و پشت، ولی فقیه خود را خالی نکند می‌تواند تا ابد در راه انقلاب بماند.

شروع راهپیمایی در بیرجند از ساعت ۱۰ صبح

اما امروز به پاس گرامیداشت ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ راهپیمایی خودرویی و موتوری به دلیل شرایط موجود از حیث شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ملایی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی خانوادگی خودرویی و موتوری فردا در بیرجند ساعت ۱۰ صبح از میدان قدس آغاز می‌شود و در مسیر میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان سپاه تا میدان نماز و مسجد جامع المهدی (عج) محل اقامه نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

او گفت: علاوه بر شهر بیرجند مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در مراکز ۱۰ شهرستان دیگر استان نیز از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام شده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.