سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا سال آینده ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی در خوزستان احداث می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان احداث ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی تا سال آینده را از مهم‌ترین پروژه‌های این اداره دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - غلاعباس بهرامی نیا می‌گوید: به مناسبت دهه فجر طرح‌های ۳۰ کیلومتر آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی، ۲۳۹ کیلومتر احداث راه روستایی و ۱۰.۵ کیلومتر احداث روشنایی با اعتبار بیش از ۳ هزار و ۴۵۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

او گفت: عمده پروژه‌های آماده کلنگ زنی در حوزه راه روستایی هستند که انتظار می‌رود با تخصیص مناسب اعتبار، شاهد اجرای آن‌ها باشیم.

بهرامی نیا در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی ۶ طرح این اداره کل به مناسبت دهه فجر که شامگاه ۲۱ بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امروز طرح‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی به طول ۲۲۸ کیلومتر، احداث راه روستایی به طول ۵۷ کیلومتر و تهیه و نصب نیوجرسی به طول ۱۵.۵ کیلومتر با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در ۲۰ کیلومتری محور اهواز – ماهشهر با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

استان خوزستان با بهره مندی از ۵۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، دارای رتبه برتر در تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی در سطح کشور است.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت هستند که ۹ مجتمع، پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد دارند و تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.