سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان‌های خوزستان مشخص شدند

فرمانده انتظامی باغملک گفت: راهپیمایی گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن ماه با حضور گسترده مردم در این شهرستان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -عبدالرحیم قربان پور گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور گسترده مردم ولایت مدار باغ ملک برگزار می‌شود.

او می‌گوید: پارسال این مراسم به علت شیوع کرونا به صورت رژه موتوری و خودرویی بوده و راهپیمایی مردمی به صورت پیاده نداشتیم، ولی امسال به علت رنگ بندی کرونایی شهرستان که زرد می‌باشد و بهبود شرایط و انجام واکسیناسیون گسترده، امکان برگزاری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن فراهم شده است.

این مقام مسئول گفت: از عموم مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان باغ ملک در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت می‌کنیم که ان شاءالله برگ زرین دیگری که مزین به گام‌های استوار و عزم و اتحاد ملت ایران است بر اوراق دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

  مسیر تردد راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در شهر باغ ملک در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه از جنب بانک کشاورزی بلوار امام خمینی (ره) به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و در ادامه به سمت بلوار مدرس تا خیابان فرهنگ می‌باشد، از تمام همشهریان  خواهشمندیم از پارک هرگونه وسیله نقلیه در محدوده راهپیمایی خودداری کنند در ضمن وسایل نقلیه‌ای که در مسیر‌های راهپیمایی متوقف یا پارک باشند به دلیل مسائل امنیتی به پارکینگ منتقل می‌شوند.

هر قدمی که در راه حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی برداشته می‌شود، گامی به سوی مبارزه با کفر و استکبار است و بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در خنثی سازی توطئه‌ها علیه نظام اسلامی محسوب می‌شود.

اطلاعیه فرماندهی انتظامی شهرستان هندیجان

سرهنگ کاظم میر مقدم ضمن تبریک و گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد که با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان هندیجان در روز جمعه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ و اعلام مسیر‌های راهپیمایی، مراسم از روبرو مسجد جامع به سمت خیابان سلمان فارسی، خیابان بسیج و پایان راهپیمایی در خیابان امیر کبیر (شهدای گمنام) تردد و توقف همه و سایل نقلیه در مسیر‌های اعلامی از ساعت ۹:۳۰ صبح تا پایان مراسم ممنوع بوده و وسایل نقلیه متوقف در مسیر راهپیمایی ضمن صدور قبض جریمه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی، با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.