سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت رئیس کل دادگستری کرمان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -موحد، به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انقلاب اسلامى ایران یکى از رخدادهاى بى نظیر دوران معاصر و فجر جدیدى در تاریخ بشریت است که منشأ آثارى بس شگرف در ابعاد فرهنگى، سیاسى، اجتماعى، اقتصادى و... در داخل و خارج از ایران بوده و ثمره این آثار در چهارمین دهه از عمر آن به خوبی برای تمامی آزادگان و آزاد اندیشان جهان قابل لمس و درک است.

امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران با بهره گیرى از چشمه زلال معارف و اعتقادات دینى مردم فداکار ایران و با تکیه بر ریشه هاى استوار پیشینه فرهنگى، سیاسى و اجتماعى آنان بارور و پرثمر گشته است و مبانی اعتقادی و نگاه والای آن بر مبنای فرمایش بیانگذار کبیر انقلاب در حال صادر شدن به اقصی نقاط جهان است.

در این فرصت مغتنم، ضمنِ تبریک ایام الله بیست و دوم بهمن، از مردم فهیمِ و ولایت مدار استان کرمان بالاخص قضات و کارمندان دادگستری استان دعوت می‌شود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن، اهتمام جدّی، مبذول داشته و با شرکت در راهپیمایی خودرویی و یا از طریق فضای مجازی، پیامِ رسانِ وفاداری و حمایت خود از نظام عزیزِ جمهوری اسلامی به جهانیان باشند.

یدالله موحد
رییس کل دادگستری استان کرمان

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.