سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از اعمال محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی در رژه خودرویی روز ۲۲ بهمن در شهر کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  سرهنگ امیر معین الدینی ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به برگزاری  راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه و به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم محدودیت‌هایی در مسیر این برنامه اعمال می‌شود.

او می گوید: ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن ماه مسیر راهپیمایی خودرویی از میدان سپهبد سلیمانی (پرواز سابق)، بلوار جمهوری اسلامی به سمت تقاطع فرهنگیان و بزرگراه امام رضا (ع) به سمت بلوار شهید عباسپور و تا مصلی امام علی (ع) شهر کرمان ادامه می‌یابد که برای امنیت ترافیکی این مراسم در طول مسیر محدودیت‌هایی به صورت مقطعی و فقط لحظاتی قبل و بعد از این برنامه برای مدیریت تردد‌های این مسیر اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این مسیر به فرمان ماموران مستقر در چهار راه‌ها و دیگر معابر توجه و در صورت نیاز به تردد در این بازه زمانی، از سایر مسیر‌های منتهی به مقصد مورد نظر خود عبور کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.