سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های کاشان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های کاشان ساماندهی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال دیواره چینی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - منصور شیشه‌فروش گفت: بالغ بر ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌های کاشان ساماندهی و با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال دیواره چینی شد که این میزان اعتبار از محل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برای دیواره چینی و ساماندهی رودخانه‌های کاشان و پیشگیری از خطرات سیل در شهرستان کاشان هزینه شده است.

۷۰۰ کیلومتر رودخانه در شهرستان کاشان وجود دارد که سر و سامان دادن به این رودخانه‌ها نیازمند اعتبار‌های ملی است.

طول کل رودخانه‌های استان اصفهان سه هزار کیلومتر است که تاکنون آب منطقه‌ای استان در دو هزار و ۹۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها مرحله نخست مطالعات ساماندهی را انجام داده است.

او می‌گوید در نشست ستاد بحران استان اصفهان مصوب شد آب منطقه‌ای استان طرح مطالعه ساماندهی رودخانه‌های قزاآن، قهرود، جوینان، سوک‌چم و شاخه دامپزشکی و تقی‌زاده شهرستان کاشان در مدت چهار ماه پی‌گیری کند.

شهرداری‌ها موظف شدند طرح‌های جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را تهیه کنند، شهرداری قمصر هم باید مرحله دوم این طرح را با هماهنگی دفتر فنی استانداری تهیه کند و این طرح از محل اعتبارات سازمان شهرداری‌ها و وزارت کشور با اولویت خیابان شهید بهشتی به طول دو کیلومتر که در کنار آن‌ها کاربری‌های مختلفی وجود دارد، با بازنگری در طرح تفصیلی شهر و نصب تابلو‌های هشدار دهنده، اجرا کند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ۱۰ ماهه امسال نسبت به سال قبل کاهش ۳۲ درصدی حوادث را در منطقه کاشان شاهد بودیم که جای تشکر از مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌های این شهر دارد.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.