سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن در استان اردبیل

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - حجت الاسلام حسن باقری گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان اردبیل، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در کلیه شهرستان‌ها و بخش‌های استان با شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل می گوید: راهپیمایی خودرویی خانوادگی و موتوری در شهرستان اردبیل رأس ساعت ۱۰ صبح از مسیر میدان شریعتی تا میدان جهاد برگزار می‌شود که ورود برای راهپیمایی خودرویی و موتوری از میدان بسیج خواهد بود.

به گفته او، سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهرستان اردبیل حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خواهد بود که تجمع مردمی نیز در محل میدان مصلی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام باقری گفت: زمان و مسیر برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستانها نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان اعلام می‌شود.

او می گوید: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کلیه شهرستان‌ها، بخش‌ها و برخی دهستان‌های استان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت خودرویی خانوادگی و موتوری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان اردبیل گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردییل باری دیگر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید پیمان مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و شهدای ایران اسلامی، پشتیبانی خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

به گفته باقری اعلام مخالفت و انزجار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سیاست‌های آمریکا و استکبار جهانی نشان دهنده این است که ملت ما به رغم گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی دست از آرمان‌های خود که همان مخالفت با زورگویان و رژیم‌های غاصب است، دست برنداشته‌اند.

او با دعوت از عموم مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل شرایط حساس منطقه‌ای و بین المللی، برای نمایش اقتدار کشورمان از اهمیت ویژه برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از مردم همیشه در صحنه استان خواست پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در راهپیمایی خودرویی و موتوری به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.