سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبرداد

ارائه خدمات سی‌تی‌اسکن به ۷۱ هزار نفر در خراسان شمالی

محمد رضا جمعه زاده گفت : بیشترین آمار مراجعه برای دریافت خدمات سی تی اسکن مربوط به سه ماهه دوم سال و شیوع پیک پنجم کرونا بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   از ابتدای امسال تا کنون، قریب به ۲۹ هزار نفر به صورت بستری و بیش از ۴۲ هزار نفر به صورت سرپایی خدمات سی‌تی‌اسکن را دریافت کردند.

 با افزودن این دستگاه در بیمارستان‌هایی که خدمات سی‌تی‌اسکن نداشتند و یا با افزودن دستگاه دوم به برخی از بیمارستان‌ها، آمار ارائه خدمات به مردم را افزایش دادیم و توانستیم با ایجاد این امکانات روند خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل کنیم.

۲۳ هزار و ۲۶۳ نفر در بیمارستان آیت ا... هاشمی رفسنجانی شیروان، ۱۶ هزار و ۵۶۵ نفر در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، ۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد، ۴ هزار و ۲۸۶ نفر در بیمارستان پورسینای مانه و سملقان و ۷ هزار و ۳۲۹ نفر در بیمارستان جوادالائمه بجنورد خدمت را به‌صورت بستری و سرپایی دریافت کردند.

بیشترین میزان مراجعه مردم استان برای دریافت خدمات سی‌تی‌اسکن در سه ماهه دوم امسال بوده است که استان در پیک پنجم کووید قرار داشت.

با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ازجمله زدن ماسک، شستشوی دست‌ها طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت، عدم حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد و تکمیل واکسیناسیون، کادر درمان را در مقابله با پیک ششم یاری کنند.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.