سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری برگزار می‌شود

حسین نژاد از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در استان به صورت حضوری خبر داد و گفت: بازگشایی مجدد مدارس در استان منوط به رعایت استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -   استاندار خراسان شمالی  گفت: بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر‌ها با وضعیت رنگ بندی زرد و نارنجی به صورت حضوری و در شهر‌ها با رنگ کرونایی قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند.

تاکنون تصمیم گیری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن را به صورت حضوری است، اما اگر بنابر تشخیص مسئولان بهداشت و درمان استان وضعیت رنگ بندی شهرستان‌ها تغییر کند نحوه برگزاری راهپیمایی نیز تغییر خواهد کرد.

 بازگشایی مجدد مدارس منوط به رعایت استاندارد‌های لازم از جمله کارکرد درست سیستم تهویه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس است.

برگزاری مراسم اعتکاف با حداقل ۲۰ درصد ظرفیت مساجد بدون حضور کودکان و افراد مسن و اعلام محدودیت ظرفیت در تالار‌های عروسی با تشدید نظارت ها، تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شناسایی و آگاه سازی افرادی که دوز سوم واکسن خود را تزریق نکرده اند، از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.