سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری:

سیستان و بلوچستان در اولویت تجهیزات نظامی قرار دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سیستان و بلوچستان به منظور تامین هر چه بهتر امنیت مرزهای جنوب شرق کشور در اولویت تجهیزات نظامی قرار دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سردار حسین اشتری  در حاشیه بازدید از یگان‌های انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت مرزهای استان بسیار مطلوب است مرزبانان ما با آمادگی کامل و تجهیزات لازم مشغول حفاظت و حراست از مرزها هستند.

وی با بیان این‌که شاخص امنیتی سیستان و بلوچستان قابل قبول است گفت: با تلاش شبانه روزی یگان‌های انتظامی، امنیتی و همکاری خوب مردم بویژه متنفذین، وضعیت امنیت در مرزها و شهرهای سیستان و بلوچستان خوب است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: درخواست ما این است که مسوولان نیروی انتظامی را بیش از گذشته در اجرای ماموریت کمک و پشتیبانی کنند.

وی بر حمایت دولت و مجلس از نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: هر چه بودجه و اعتبارات افزایش یابد توان این نهاد برای خرید تجهیزات و امکانات لازم افزایش و خلاهای مرزی برطرف خواهد شد.

سردار اشتری گفت: ایجاد امنیت، آسایش و آرامش برای مردم از وظایف نیروی انتظامی است که با تمام توان بر تحقق آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.