سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره «مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» برگزار می‌شود

اولین جشنواره «مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- کارشناس امور مردم‌نهاد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: اولین جشنواره «مشارکت اجتماعی حوزه سلامت» با هدف توسعه مشارکت‌های اجتماعی در حوزه سلامت، تکریم و تجلیل از اقشار مشارکت‌ها از جمله خیران، تشکل‌های مردم نهاد، گروه‌های داوطلب، شرکت‌های فعال در حوزه CSR و گردآوری آثار و تولیدات هنری، فرهنگی، علمی و ادبی در حوزه مشارکت اجتماعی برگزار می‌شود.

برنامه‌های توسعه برای آنکه بتوانند پایدار بمانند و از اقشار آسیب پذیر جامعه حمایت کنند، باید با مشارکت مردم طراحی و اجرا شده و مردم بر روند اجرای آن نظارت داشته باشند و امروزه مشخص شده که بدون مشارکت و همراهی مردم، موفقیت در بسیاری از امور مرتبط با آنان، برای دولت‌ها دشوار خواهد بود.

فاطمه قبادی گفت: کار داوطلبی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، فردی و سازمانی، مشارکت اجتماعی در بحران‌ها، سرمایه‌گذاری اجتماعی، مشارکت اجتماعی از منظر دین، اخلاق و موانع موجود در جلب مشارکت‌های عمومی از جمله محور‌های این جشنواره هستند.

او در ادامه گفت: عموم شهروندان، دانشجویان و دانش‌آموزان سراسرکشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و به برندگان این جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کارشناس امور مردم‌نهاد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: برای دریافت اطلاعات بیشتر به https://festivalsph.ir مراجعه شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.