سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دستور رییس جمهور؛

عملیات گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش آغاز شد

عملیات اجرایی گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش سیستان و بلوچستان گرامیداشت نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با دستور رییس جمهور در این شهرستان آغاز شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم آغاز گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رییس جمهور برگزار شد گفت:  پروژه دارای ۳۵۰ کیلومتر خط توزیع و تغذیه، پنج ایستگاه تقلیل فشار پنج و ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت بوده و برای اجرای آن ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

حسین مدرس خیابانی می گوید: شرکت گاز استان فارس به عنوان استان معین مجری پروژه بوده و ۱۵ هزار خانوار با اجرای این پروژه از گاز شهری بهره‌مند خواهند شد.

او گفت: در سال ۹۸ نیز ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز در شهر خاش با چهار ایستگاه اجرا شده است.

خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان صبح امروز چهارشنبه همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، به منظور بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح زیربنایی و اقتصادی وارد خاش و سپس عازم شهرستان‌های سیب و سوران و مهرستان خواهد شد.
حسین مدرس در بدو ورود به شهرستان خاش مورد استقبال فرماندار، نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین این شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.