سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون  ١١١بیمار در بيمارستان هاي استان بستری می باشند كه 37 تن مبتلای قطعی و 8 تن در بخش مراقبت هاي ويژه هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - پرویز يزدان‌پناه گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۶ هزار و ۸۳۸ تن بهبود یافته گزارش شده است.

او گفت: از ١١٤٨  نمونه pcr و تست سريع دريافت شده از آزمايشگاه هاي سلولي و مولكولي ياسوج و دهدشت حدود  ۵۲ درصد موارد (٦٠١ نفر)مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران ، كهگيلويه دنا و مارگون  بودند. 

يزدان‌پناه گفت: مردم برای کنترل بیماری کرونا باید احتیاط بیشتری کرده و با جدیت مقررات اعلام شده از جمله استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی حداقل ۱.۵ متری را رعایت کنند.

همچنين  چنانچه در تجمعات شركت مي كنند بايد در فضاي باز، رعايت فاصله ۱.۵متر ،استفاده از ماسك سه لايه و ماسك پارچه اي روي آن و زمان حضور در جلسه حداقل باشد و از  مسافرت به استانهاي مجاور و از تردد در مكان هاي شلوغ و پرخطر خودداري نمايند.همچنين واكسيناسيون خود  و خانواده را تكميل نماييد تا در صورت ابتلا به كرونا آسيب كمتری به سلامت تان وارد شود.

انتهای پیام س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.