سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تازه ترین آمار کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، آخرین آمار کرونا در استان کرمان را تا ساعت ۱۵ امروز اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان-  سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: موارد جدید بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان ۱۶۴ مورد، شامل: ۸۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او می‌گوید: هم اکنون موارد مثبت بستری قطعی مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ۳۹۱ نفر است که از این تعداد، ۲۳۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۵۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵۷ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان هست که سن فوتی‌ها ۸۴ ،۸۰ و ۶۴ بوده است.

او گفت: مجموع جان باختگان قطعی کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۵ هزار و ۲۳۸ نفر رسیده است.

صحبتی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و می‌گوید: تاکنون میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۴۱۴ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم یک میلیون و ۹۶۱ هزار و ۴۵۸ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۶۶۱ هزار و ۶۳۱ دُز بوده است.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.