سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

​افتتاح ۳۰ باجه پست بانک روستایی در فارس

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از افتتاح پروژه‌های پست بانک شامل بهره برداری از ۳۰ باجه پست بانک روستایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - با حضور ویدئوکنفرانسی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران در روستای جرسقان از توابع بخش مرکزی شیراز باجه بانکی این روستا به صورت نمادین و همزمان با ۲۹ باجه در روستا‌های سطح استان فارس به بهره برداری رسید.

سهرابی، افتتاح این باجه‌ها در روستا‌های استان را موجب افزایش نقاط تماس و بهره مندی مردم این مناطق از خدمات مالی و بانکی و در نتیجه توسعه و رفاه برای اهالی این روستا‌ها عنوان کرد.

او گفت: راه اندازی این باجه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفته است و زمینه برای اشتغال پایدار حداقل ۶۰ نفر نیز فراهم شده است.

فاطمه دهقانی مدیرشعب پست بانک استان فارس نیز گفت: با افتتاح باجه پست بانک روستای جرسقان، کارگاه‌ها و صنایع کوچک مستقر​در شهرک صنعتی شیراز و روستا‌های علی آباد قره باغ، گچی، سلطان آباد و دودمان که در نزدیکی جرسقان قرار دارند، تحت پوشش خدمات پست بانک قرار گرفتند.

او گفت: با افتتاحات امروز، تعداد باجه‌های فعال پست بانک در روستا‌های استان فارس به ۳۳۷ باجه افزایش یافت که توسعه خدمات الکترونیک در روستا‌های استان را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.