سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مته دندانه‌ای ساخت جهاددانشگاهی در نمایشگاه نفت خوزستان

با حضور رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نماینده مردم اهواز مته دندانه‌ای ساخت پژوهشگران مجموعه جهاددانشگاهی در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: عملکرد مته‌های حفاری ساخته شده از سوی پژوهشگران جهاد دانشگاهی خوزستان از نظر کیفی بسیار عالی و حتی بهتر از مشابه‌های خارجی است.

به گفته علیرضا دانشی جهاددانشگاهی در بحث ساخت مته‌های حفاری، خواست و توانست و این مساله یک دستاورد بسیار خوب برای نظام اسلامی ایران است.

او می گوید:  خوشبختانه مته‌های موردنیاز صنعت حفاری یکی پس از دیگری از سوی تولیدکنندگان داخلی ساخته می‌شود و این مساله نویددهنده آینده بسیار خوبی برای کشور و صنعت نفت است.

این مقام مسئول گفت:  روند بسیار خوبی را در بحث بومی سازی مته‌های حفاری در درون کشور شاهد هستیم و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

این مته‌های دندانه‌ای در دو سایز۸ -۱.۲ اینچ و ۸- ۳.۴ اینچ طراحی و ساخته شده‌اند و جزو مهمترین مته‌های حفاری چاه‌های نفت و گاز هستند.

در مراسم رونمایی از مته‌های دندانه‌ای ساخت جهاددانشگاهی خوزستان  و در چهارمین روز از نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز  و سیدعلیرضا علوی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و جمعی از معاونان حضور داشتند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.