سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته؛

چهار نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۶ نفر رسید.

او گفت:همچنین با شناسایی ۸۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۵۳۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۶ هزار و ۲۰۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۰۰ مورد بود که از این تعداد ۸۲۵ بیمار جدید شناسایی شدند که ۷۶۶ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۵۹ نفر بستری شدند.

طاهری گفت: همچنین ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۳۳ نفر رسیده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۸۱، بهار یک هزار و ۵۸۰، تویسرکان یک هزار و ۶۱۱، رزن یک هزار و ۲۵۹، درگزین ۴۲۳، فامنین ۴۲۲ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۹ نفر است.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۶۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۹۶ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۲۳۰ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

بر اساس گزارش ستاد ملی مبارزه با کرونا ۶ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان «بهار، کبودرآهنگ، اسدآباد و تویسرکان» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.