سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز پرکار آتش نشانی اهواز با انجام ۱۴ عملیات

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امدادی توسط آتش نشانان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -ابراهیم قنبری گفت: حریق ساختمان نیمه کاره در بلواردانش، حریق ساختمان متروکه در مسیرجاده ساحلی، حریق آشپزخانه ساختمان اداری در فاز ۲ پادادشهر با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

او می گوید:حریق خودرو سمند در مسیر بلوار هاشمی به علت نشت بنزین حریق خودرو پیکان وانت در خیابان سیروس نبش قنادان زاده در مسیر بلوار هاشمی توسط آتش نشانان مهار شد.

به گفته  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آتش سوزی منزل مسکونی ۲ طبقه ویلایی در کوی رمضان خیابان ۲۱ رضوان منجر به مصدومیت سه مرد و یک زن از ساکنین شد و آتش نشانان به وسیله لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند. همچنین مصدومین به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

او گفت: مهار حریق منزل مسکونی در منطقه منبع آب انتهای خیابان ۱۳ به علت اتصال برق در مجاورت پرده، حریق فضای سبز در پارک پردیس و حریق نیزار در مسیر جاده ساحلی جنب کتابخانه از دیگر عملیات‌های انجام شده توسط آتش نشانان گزاش شده است.

آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق کوی ملت و نادری بین خیابان محمدیان و مولوی و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق فاز ۲ پادادشهر، شهرک پیام و سپیدار، ۶ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.