سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت دهه فجر؛

۲۱ طرح در راسک سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ زنی شد

۲۱ طرح با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان قشرهای مختلف مردم و مسئولان در شهرستان راسک افتتاح و کلنگ زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع مردم و مسوولان راسک گفت: بالاترین شان نظام جمهوری اسلامی ایران خدمتگزاری به مردم در جای نقاط کشور و مناطق محروم است.

رحمدل بامری می گوید: مسوولان در رده‌های مختلف در بین مردم روستایی و شهری و مناطق سخت گذر حضور پیدا کرده و مسائل و مشکلات مردم را بررسی می‌کنند.

او گفت:شاهد افتتاح صدها طرح در هر یک از شهرستان‌های سیستان و بلوچستان هستیم و آهنگ توسعه شتاب گرفته و امیدواریم شاهد آبادانی همه استان‌های کشور بویژه این استان باشیم.

به گفته او  عزم دولت مردمی برای توسعه و حل مشکلات جدی است و مسوولان جهادی با همت و تلاش نسبت به رفع مشکلات اقدام و ورود می‌کنند.

فرماندار راسک نیز گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح یک واحد مسکن محرومان در محله محمد آباد پیشین به نمایندگی از ۳۰ واحدمسکونی در بخش پیشین با متراژ ۶۰ متر و اعتبار هزینه شده هر واحد به مبلغ ۸۰ میلیون تومان و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت کشاری در ۴۴۴ متر مربع زیربنا و چهار هزار مترمربع محوطه با هفت هزار نفر تحت پوشش با صرف چهار میلیارد تومان اعتبار است.

سلیم کدخدا  می گوید: پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی کشاری نیز افتتاح شده که برای احداث ساختمان و تجهیزات آن ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و سه میلیارد تومان تامین آمبولانس شده است.

او گفت: پروژه آبرسانی خیرساز برادران شهیدمسعود و محسن تقی‌زاده در روستای نوک آباد با خط انتقال به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر و ۷۵۰ متر شبکه توزیع و ۶۰ هزار لیتر حجم مخزن برای استفاده ۱۰۵ خانوار افتتاح و باجه پست بانک روستای نظرآباد نیز راه‌اندازی شد..

فرماندار راسک گفت: بهره برداری توسعه برق روستایی نظرآباد به نمایندگی از پروژه توزیع برق در بخش پارود، افتتاح مسکن مددجویی کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره) در روستای بیدلد به نمایندگی از ۶ واحد مددجویی در بخش پارود، کلنگ زنی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی هدار با ۴۴۰ متر مربع و چهار میلیارد تومان اعتبار با زیر پوشش ۱۱ روستا از دیگر طرح‌ها ویژه دهه فجر است.

او گفت: همچنین ۳۸ سرویس کامل جهیزیه به زوجین تحت پوشش کمیته امداد به مبلغ هر سرویس ۱۵ میلیون تومان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.