سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

پیشرفت سیستان و بلوچستان در گرو ایجاد زمینه‌های اشتغال است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت و آبادانی این استان در گرو تولید، ایجاد زمینه‌های اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری‌های خرد و کلان است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی   در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران میراث ماندگار امام خمینی(ره) است.

او گفت: انقلاب اسلامی سه پیام تحول، امید و خودباوری را با خود به همراه داشته و تحولی که این انقلاب در جهان به وجود آورد بزرگترین رویداد قرن بیستم بود از اینرو همه استکبار جهانی یک طرف قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران نیز یک طرف قرار دارد.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان  دومین پیام انقلاب اسلامی ایران موضوع امید است امام خمینی(ره) امید را در همه اقشار زنده کرد و بزرگترین سرمایه بشر این موضوع است که باید تلاش کنیم در همه مقوله‌ها این امید را به عنوان قدرت و اسلحه انکارناپذیر زنده نگاه داریم.

او می گوید: سومین پیام انقلاب اسلامی ایران موضوع خودباوری است این امام خمینی(ره) بود که روح خودباوری را به همگان منتقل کرد و امروزه جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها مظهر خودباوری است.

مدرس خیابانی گفت: امروزه تمام نظامات سیاسی اروپایی‌ها وابسته به نظام استکبار آمریکا هستند اما جمهوری اسلامی ایران استقلال و خودباوری خود را حفظ کرده و الگویی برای اجرای برنامه‌های مدیریتی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.