سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری بیش از ۴۵۵ میلیارد ریال پروژه جهاد کشاورزی در بیجار

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیجار گفت: برای ۹ پروژه این نهاد که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید ۴۵۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - پیمان قمری گفت: با بهره برداری از ۹ پروژه جهاد کشاورزی در بیجار  پنج نفر در شغل خود تثبیت و ۸۵ نفر هم صاحب شغل با درآمد مناسب در حوزه جهاد کشاورزی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیجار در مورد پروژه‌های به بهره برداری رسیده در دهه فجر گفت: پنج سامانه نوین آبیاری در روستا‌های چنگیز قلعه، بودلا، گل قشلاق، ندری و آغچه گنبد با یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اعتبار دولتی و ۲ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال هم سهم بخش خصوصی به بهره برداری رسید و برای پنج نفر شغل ایجاد شد.

به گفته او: ۲ پروژه اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد سفید رود با اعتباری افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و احداث گلخانه روستای حلوایی با ۲۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی سه نفر از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

قمری می گوید: پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی به تعداد ۸۲ دستگاه با اعتباری افزون بر ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.