سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفتر شورای بسیج فعالان اقتصادی آبادان افتتاح شد

دفتر شورای بسیج فعالان اقتصادی آبادان با هدف رونق اقتصاد منطقه در آبادان افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ دفتر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی آبادان با حضور دبیرکل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ،مسئول بسیج اتاق ایران و مسئول سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان در محل اتاق و بر اساس انعقاد تفاهمنامه بسیج اصناف و بازاریان با اتاق ایران افتتاح شد.

طبق گفته او وظیفه ما خدمت است و تلاش می کنیم با بهره گیری از همه ظرفیتها بتوانیم مشکلات تجار و بازرگانان را حل کنیم.

اسدالله کردزنگنه ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در آئین این افتتاحیه گفت : این بسیج در حوزه صادرات و واردات به کمک بخش خصوصی می آید و تلاش ها برای حل مشکلات فعالان اقتصادی ادامه دارد.

او از روند بدون نقص صادرات مرکبات با توجه به اقدامات انجام شده خبر داد.

تسهیل‌ صادرات و واردات با بسیج تجار

جواد اسلامی،دبیرکل شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور نیز هدف از راه اندازی این بسیج را پر کردن شکافهای مردم و نظام در حوزه اقتصادی دانست و با اشاره به افتاح این دفاتر در شهرهای مختلف گفت: این شورا حامی شخص خاصی نیست و برای رونق و آسان سازی در صادرات و وادات است.

این دفاتر با یک رئیس، دبیر و شورای هفت نفره تشکیل می شود و بحث های حفاظتی مانند عدم دوتابعیتی بودن اعضا نیز مد نظر است.

مسئول بسیج تجار و فعالان اقتصادی آبادان با تاکید بر نقش اقدامات جهادی در توسعه صادرات و واردات   خواستار توجه بیشتر به ظرفیت پایانه های صادراتی شد.

روحیه جهادی ، رمز رهایی از مشکلات اقتصادی

علی درویش، مسئول دفتر بسیج شورای تجار و فعالان اقتصادی اتاق ایران گفت: چاره ساز رهایی از وضعیت نامطلوب اقتصادی موجود کار با روحیه جهادی است ؛ بنا بر این مسئولان باید در طول خدمات رئیس دستگاه قرار داشته باشند.

درویش بسیج را یک ظرفیت مهم برای انقلاب کرد و گفت: ساختار و تشکیلات بسیج، ماهیت انقلابی دارد و این نهاد مقدس در هر دستگاهی برای خدمت به مردم کشور آماده است.

انتهای پیام / ا

برچسب ها: بسیج تجار ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.