سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ زنی سه طرح اقتصادی در اوز

همزمان با دهه فجر سه طرح تولیدی و اقتصادی در شهرک صنعتی گراش با همکاری بخش خصوصی کلنگ زنی شد که میزان سرمایه گذاری این طرح ها ۶۵ میلیارد ریال است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - علی علی پور فرماندار شهرستان اوز گفت: این طرح ها شامل ساخت کارگاه تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی، ساخت فرغون و ادوات فلزی و مونتاژ شیشه سکوریت است.

او گفت: عملیات ساخت کارگاه تولیدی تابلوهای الکترونیکی و تبلیغاتی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و ظرفیت تولید ۵۰ هزار کیلو با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال از سوی سرمایه گذار بخش خصوصی و با ایجاد اشتغال هشت نفر به صورت مستقیم آغاز شد.

علی پور گفت: طرح اقتصادی کارگاه تولیدی ساخت فرغون و ادوات فلزی در زمینی به مساحت ۶۸۰ متر مربع و سرمایه گذری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال با میزان اشتغالزایی۱۵ نفر همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در شهرستان اوز کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان اوز کارگاه مونتاژ شیشه سکوریت در زمینی به مساحت حدود هزار مترمربع با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال در بخش خصوصی را از دیگر طرح های اقتصادی در شهرستان اوز  دانست و گفت: با بهره برداری از این طرح برای  ۱۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

او گفت: علاوه بر آغاز این طرح ها سه طرح دیگر اقتصادی در حوزه کشاورزی و گردشگری با میزان سرمایه گذاری ۴۲۰ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی در حال اجرا است که شامل ۲ طرح گلخانه ای با سرمایه گذاری ۳۰ و ۷۰ میلیارد ریال و یک طرح گردشگری با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال است.

علی پور گفت:  با رونق شهرک صنعتی شماره ۲ شهرستان اوز و رفع برخی موانع و مشکلات فرارو بیش از ۴۰ طرح تولیدی و صنعتی در این شهرک تعریف شده که ۳۰ مورد در مرحله اخذ مجوزها و استعلامات و ۱۰ طرح دیگر وارد فاز عملیاتی و اجرایی شده است.

فرماندار اوز گفت: مجموع طرح های عمرانی، خدماتی و زیربنایی در شهرستان اوز در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال  ۱۶ طرح بود که در مجموع اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این طرح ها اعم از افتتاحی و کلنگ زنی رقمی افزون بر ۲۹۰ میلیارد ریال است.

او گفت: ۸۸ میلیارد ریال از هزینه طرح های افتتاحی در  شهرستان  اوز را خیران تامین کرده اند.

اوز دارای دو بخش مرکزی و بیدشهر است که در سال ۱۳۹۸ به شهرستان ارتقا یافته  که این شهرستان در فاصله حدود ۳۴۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.