سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته

۷۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان همدان شناسایی شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در شبانه روز گذشته ۷۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و یک نفرهم بر اثر این بیماری جان باخت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان -دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ یک بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۷۲ نفر رسیده است

به گفته او همچنین با شناسایی ۷۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۴۷۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۵ هزار و ۴۳۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۸۷ مورد بود که از این تعداد ۷۲۹ بیمار جدید شناسایی شدند که ۷۰۳ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۲۶ نفر بستری شدند.

طاهری گفت: همچنین ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۳۹۸ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۷۵، بهار یک هزار و ۵۷۷، تویسرکان یک هزار و ۶۰۷، رزن یک هزار و ۲۵۲، درگزین ۴۲۲، فامنین ۴۲۰ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۶۵ نفر است.

به گفته او  تاکنون پنج هزار و ۸۵۷ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۹۵ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۲۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

اکنون  ۶ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان «بهار، کبودرآهنگ، اسدآباد و تویسرکان» نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.