سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید کالا‌ی غیراستاندارد کار دست ۴۰ واحد تولیدی داد

مدیر کل استاندارد مازندران از تشکیل جلسه برای تصمیم گیری درباره ۴۰ واحد تولیدی که کالاهایی با استاندارد پایین تولید کرده اند،خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فیاض گفت:چهارمین جلسه کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد به منظور رسیدگی به پرونده ۴۰ واحد تولیدی با حضور حجت الاسلام ذوالفقاری معاون دادستان مرکز مازندران و دیگر اعضای این کمیسیون در اداره کل استاندارد مازندران برگزار شد.

بر اساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده تخلفات واحد‌های دارای پروانه استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصول با کیفیت پایین‌تر از استاندارد می‌کنند، در کمیسیونی مرکب از نماینده قوه قضاییه، مدیر کل استاندارد استان و نمایندگان سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن، اتاق تعاون و اتاق اصناف، بررسی می‌شود.

به گفته فیاض در این جلسه اعضای کمیسیون با ملاحظه شرایط و امکانات خاطی و دفعات تخلف، تصمیمات لازم شامل تذکر، اخطار، اخذ تعهد، الزام به بهسازی و اصلاح و جمع آوری خط تولید و محصول، اتخاذ شد.

مردم در صورت مشاهد هرگونه تخلف در زمینه تولید، توزیع و یا تمرکز کالای غیر استاندارد، موارد را از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا مراجعه به واحد حقوقی و رسیدگی به شکایات اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.