سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور معاون اول رییس جمهور:

۹۳ مدرسه در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

۳۶۶ کلاس درس در قالب ۹۳ مدرسه گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور معاون اول رییس جمهور، استاندار و جمعی از مسوولان این استان افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در حاشیه  مراسم که همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه آموزشی سراسر کشور انجام شد گفت: از این تعداد مدرسه ۸۵ مدرسه در مناطق روستایی و ۹ مدرسه در مناطق شهری قرار گرفته و برای ساخت آنها یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل منابع دولتی، خیری و مشارکتی هزینه شده است.

میثم لکزایی زیربنای این مدارس را ۲۹ هزار و ۳۸۷ مترمربع عنوان کرد و  گفت:با این تعداد کلاس درس، بیش‌از ۱۱ هزار نفر دانش‌آموز از فضا و تجهیزات استاندارد بهره‌مند خواهند شد.

او  با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان و همت بلند خیرین گرانقدر و نهادهای انقلابی گفت: در سه سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان مستعد این استان شده است.

به گفته سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  همچنین این اداره‌کل با همراهی خیران ۲ هزار کلاس در استان در دست اجرا دارد که با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تعداد عملیات اجرایی این پروژه ها درحال انجام است.

این مراسم در هنرستان ۹ کلاسه کار و دانش دهستان لوتک شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان با حضور استاندار این استان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.