سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی خبرداد

هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی آماده افتتاح

محمدی گفت : اعتبارات هزینه شده برای ۹ روستای خراسان شمالی ۵ میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان بوده که هزار و ۲۰۰ واحد مسکن روستایی نیزآماده‌ افتتاح است.

باشگاه خبرنگاران جوان بجنورد -  مدیر کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت:  ۱۲۰۰ واحدمسکن آماده افتتاح است که در چند روز آینده با حضور مسئولین افتتاح خواهد شد و در مجموع ۶۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های طرح‌های هادی و مسکن روستایی تخصیص یافته است  که  این طرح‌ها برای  ۲ هزار و ۶۵ نفر اشتغال ایجاد کرده و نه هزار و ۹۳۵ نفر نیز بهره برداران از این طرح‌ها هستند.

 ۶۱ هزار و ۷۷۰ واحد مسکن روستایی در روستا‌های استان مقاوم سازی شده است که در بخش مسکن روستایی در مجموع صد هزار و ۲۲۱ مسکن روستایی وجود دارد که ۶۱ درصد مسکن روستایی مقاوم سازی صورت گرفته است.

 امسال تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن داشتیم که پیش بینی می‌شود  برای سال آینده این مبلغ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

 ۷ واحد گلخانه‌ای با اشتغال ۷۵ نفر، ۴ واحد پروار بندی گوسفند با اشتغال ۳۰ نفر و دو واحد پرورش گوشت با تسهیلات ۹ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

 یک پروژه نیز با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان در استان در ایام دهه فجر کلنگ زنی می‌شود.

 در حوزه مسکن روستایی با توجه به حوادث طبیعی رخ داده در استان در این سه سال اخیر ۲۷۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض انجام گرفته است.

 اراضی که سالانه به روستاییان و یا گروه‌های هدف مانند خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های معزز شهدا واگذار می‌شود بایددر طول ۱۸ ماه پروانه گرفته شود و در طول ۳ سال در زمین‌های واگذاری شده مسکن ساخته شود.

محمدی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن روستایی ۷۲۲ روستا بالای ۲۰ خانوار وجود دارد گفت: اجرای طرح‌های هادی برای همه‌ی ۷۲۲ روستا در استان انجام گرفته است.

انتهای پیام / ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.