سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷۹ پروژه در بخش مرکزی نیکشهر به بهره برداری رسید

در هفتمین روز از گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، ۱۷۹ طرح در حوزه های ورزشی ، بهداشتی ، مسکن و بخش خصوصی در بخش مرکزی نیکشهر افتتاح شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرماندار شهرستان نیکشهر گفت : در روز هفتم از دهه فجر ، ۱۷۹ پروژه با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در بخش مرکزی نیکشهر به بهره برداری رسیده است.

به گفته ضیاء الحق هاشمزهی  تسهیلات زایمانی چاهان با اعتبار ۴۰۰ میلیون اعتبار با تحت پوشش قرار دادن ۲۸ روستا و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار و تحت پوشش قرار دادن ۵ هزار نفر جمعیت به مناسبت ایام الله دهه فجر در دهستان چاهان افتتاح شد.

فرماندار نیکشهر می گوید: همچنین ۱۵۰ واحد مسکونی مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) با ۱۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار و ۲۵ واحد مسکن روستایی با ۲ میلیارد تومان اعتبار در حوزه چاهان بخش مرکزی به بهره برداری رسید.

او گفت:  بهره برداری از تولیدی شن و ماسه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن با اشتغال مستقیم ۱۲ نفر و بهره برداری از خانه هلال دهستان چاهان از دیگر برنامه های هفتمین روز از گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان نیکشهر بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.