سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۴ دستگاه خودپرداز پست بانک مازندران با قابلیت صدور کارت آنی

مدیر امور شعب پست بانک مازندران از وجود ۹۴ دستگاه ای تی ام با قابلیت صدور کارت آنی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-موسوی دومین نشست مشترک واحد‌های بازرسی دستگاه‌های تابعه در مازندران ،گفت: با رشد ۴۰۲ درصدی منابع استان اقدامات موثری در زمینه ارایه خدماتی نظیر اینترنت بانک، همراه بانک و صدور ضمانتنامه‌ها در روستاها، افزایش تعداد دستگاه‌های‌ای تی ام به ۲۴۲ دستگاه در استان، تعداد ۹۴ دستگاه ATM دارای قابلیت صدور کارت انجام شد که موجبات تسهیل امور و رفاه حال مردم استان فراهم شد.

این نشست با هدف بررسی گزارشات واحد‌های تابعه استانی در راستای تحقق اهداف تبیین شده از سوی وزارت ارتباطات، مشکلات و چالش‌های موجود در واحدها، علل و راهکار‌های پیشنهادی از سوی واحد‌های تابعه استان و همچنین تعامل هرچه بیشتر این واحد‌ها در اجرای وظایف تعیین شده با حضور موسوی مدیر پست بانک مازندران و در محل سرپرستی پست بانک استان تشکیل شد.

 وظایف و سیاست‌های ابلاغ شده از سوی رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات به منظور یکپارچه سازی و هماهنگی واحد‌های بازرسی ادارات تابعه بوده که اخذ گزارشات به صورت ماهانه جهت رفع مشکلات و موانع احتمالی و پیشبرد هر چه بهتر ماموریت‌های ابلاغی امری ضروری است.

در این جلسه روسای ادارات بازرسی اداره کل پست استان، امور شعب پست بانک استان، زیرساخت استان و مخابرات منطقه مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.