سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۴۴ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال، ۴۴ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در استان چهارمحال و بختیاری احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از ۴۴ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و ۱۹ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۰ در استان خبر داد و گفت: تکمیل محور‌های سفیددشت - فرادنبه به طول ۱۲ کیلومتر، محور بروجن به لردگان به طول ۱۷ کیلومتر و کنارگذر شمالی شهرکرد به طول هشت کیلومتر از جمله این طرح‌ها است.

ساخت محور بروجن به دهاقان به طول هفت کیلومتر که با همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای اجرای آسفالت و نصب تابلو و علایم بوده، از دیگر طرح هایی است که امسال به بهره‌برداری رسید.


بیشتر بخوانید


۱۹ کیلومتر از محور روستایی چهار طاق به وستگان که قسمت‌هایی از آن نیز در سال ۹۹ اجرا شده بود امسال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

همچنین امسال فاز اول زیرگذر کنار گذر شمالی بروجن (لوپ لردگان شهرکرد) نیز تکمیل شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

تکمیل حفاری تونل زره و شروع اجرای پوشش بتنی آن، تکمیل حفاری تونل کره بس یک، حفاری یک هزار متر از تونل چری و ... از دیگر اقدامات مهم معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری است.

تکمیل مطالعات، انتخاب پیمانکار و شروع پروژه‌های تونل هونی بازفت، محور لردگان به ایذه، تقاطع غیر همسطح ورودی لردگان (میدان شهید ارجمند)، پل کره بس و ... از دیگر اقدامات مهم مجموعه وزارت راه و شهرسازی جهت ارتقای زیرساخت‌های بخش حمل و نقل استان است که امسال کلید خورده است.

زیرسازی تعدادی از محور‌های ارتباطی استان نیز تکمیل شده و یا در حال انجام است که با مساعد شدن شرایط جوی و تزریق اعتبارات امکان اجرای آسفالت و بهره‌برداری از آن‌ها در سال آینده فراهم می‌شود.

محور بن - داران به طول ۱۰ کیلومتر، محور شهرکرد به شلمزار به طول ۲۲ کیلومتر، بلداجی به گندمان به طول هفت کیلومتر و گوشکی به قرح به طول چهار کیلومتر از جمله این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.