سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد کردستان خبر داد؛

افتتاح ۵ مرکز نیکوکاری در استان کردستان

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت:امروز و به مناسبت ایام دهه فجر به صورت ویدیو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور پنج مرکز نیکوکاری در کردستان افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مدیر کل کمیته امداد کردستان در جلسه آیین افتتاح ۴۳۰ مرکز نیکوکاری سراسر کشور که به صورت هم زمان و ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: این مراکز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شده که پنج مرکز آن مربوط به استان کردستان می باشد.

رضا طوسی می گوید: این مراکز شامل مرکز نیکوکاری بیت الرقیه در شهرستان بیجار، مراکز نیکوکاری کوثر و برکت در شهرستان مریوان، مرکز نیکوکاری شهید قاسم سلیمانی در شهرستان دیواندره و مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی شهید قاسم سلیمانی در سنندج است.

به گفته او: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان و جذب کمک‌های خیران برای این افراد و همچنین واگذاری و سپردن امورات مربوط به مردم به خود مردم است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: این مراکز توسط هیئت عامل شامل معتمدین و خیران اداره می‌شود و کمیته امداد نقش صدور مجوز، نظارت و راهبری را بر عهده دارد و از طریق این مراکز خیران بدون واسطه و به صورت مستقیم به نیازمندان شناسایی شده کمک می‌کنند.

طوسی گفت: تاکنون ۱۳۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان ایجاد شده و خیران می‌توانند در قالب کمک‌های نقدی، غیرنقدی و خدمات درمانی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و. به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.