سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر کشور:

بندر امام بزرگترین بندر ایران برای تخلیه بار فله است

وزیر کشور گفت: بندر امام بزرگترین بندر برای بار فله محسوب می‌شود چون کشتی‌های حامل بار فله عمدتاً در این بندر اقدام به تخلیه محموله‌های خود می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - احمد وحیدی عصر امروز دوشنبه همراه با «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان از سواحل و اسکله‌های بندر امام بازدید کرد و گفت: ظرفیت‌های ارزشمند و فرصت‌های گرانقدری در بندر امام خمینی وجود دارد که باید حداکثر استفاده را از آن کرد.

به گفته وزیر کشور این بزرگترین بندر ما برای بار فله محسوب می‌شود چون کشتی‌های حامل بار فله عمدتاً در این بندر اقدام به تخلیه محموله‌های خود می‌کنند و برای حمل و نقل این محموله‌ها فعالیت زیادی در آن انجام می‌شود.

وحیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت بزرگی به لحاظ شیلات داریم که در حوزه اشتغال می‌تواند مؤثر باشد می گوید در زمینه تخلیه بارها هم در حال حاضر مشکل خاصی در این بندر نداریم.

استاندار خوزستان در این بازدید  می گوید حدود ۷۰ درصد تخلیه کالاهای اساسی از طریق بنادر خوزستان انجام می‌شود و با ارزیابی صورت گرفته امید است که روند تخلیه کالاهای اساسی با سرعت بیشتری انجام شود.

به گفته خلیلیان ۲۲ پتروشیمی در استان فعال هستند که دارای مسئولیت‌های اجتماعی بوده و می‌توان از ظرفیت صنایع پایین دستی و زنجیره‌های مرتبط برای توسعه استان استفاده کرد.

استاندار خوزستان  نیز گفت :همچنین امید است با اجرای برنامه‌های مناسب در حوزه شیلات حجم تولید در این بخش را تا ۲۰۰ هزار تن در خوزستان افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.