سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس‌جمهور: دستگاه‌های اجرایی از رشوه، فساد و کم کاری پاکسازی شوند

رئیس‌جمهور گفت کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت مدیران با کمک نهاد‌های اطلاعاتی و نظارتی، ادارات و دستگاه‌های اجرایی را از عوامل نارضایتی مردم از قبیل «، فساد و کم کاری» پاک سازی کنند.

به گفته آقای رئیسی باید بساط مافیای قاچاق و مافیای واردات با هم‌افزایی دستگاه‌های اطلاعاتی برچیده شود. کشف و برخورد با شبکه‌های فساد اقتصادی، مردم را شادمان و امیدوار می‌کند.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت هم‌فکری دستگاه‌های اطلاعاتی برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان گفت نیرو‌های اطلاعاتی، دیده‌بان‌های امین کشور هستند، اما صرف هشدار دادن آن‌ها کافی نیست و باید از بروز فتنه و حوادث، پیشگیری شود.

آقای رئیسی که در «اولین همایش اطلاعاتی سه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی انتظامی و وزارت اطلاعات» سخن می گفت بیان داشت: دشمنان انقلاب و مردم هر توانمندی کشور را هدف قرار داده و آن را تهدید و تحریم می‌کنند. «جلوگیری از نفوذ»، «برخورد با سرشبکه‌های فساد» و «از بین بردن مافیای قاچاق» اولویت این دستگاه‌هاست.

رئیس‌جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال تغییر نظام محاسباتی مدیران است، بیان داشت متاسفانه در مقاطعی از سال‌های پس از انقلاب، دشمن موفق شد در برخی از مدیران ما، این تغییر نظام محاسباتی را بوجود بیاورد و موجب شود نگاه آن‌ها از «رهبری و مردم» فاصله بگیرد.

آقای رئیسی چرخش نگاه مدیران، از «ما می‌توانیم» به «ما نمی‌توانیم»، را یکی از اهداف عملیاتی جریان نفوذ در کشور عنوان نموده و با خطاب قراردادن مدیران دستگاه‌های اطلاعاتی، تاکید کرد: مراقبت کنید مسئولان کشور، از ارزش‌های اسلامی و از مردم فاصله نگیرند.

به گفته رئیس جمهور وزارت اطلاعات باید همیشه چهره انقلابی داشته باشد، انقلابی بماند و در مصادر امر، عناصر انقلابی به کار گرفته شوند.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت جایگاه حراست و گزینش در ارتقای کارآمدی ادارات و دستگاه‌های مختلف، تاکید کرد گزینش‌ها و حراست‌ها در کشور نه افراط کنند و نه تفریط و مراقب باشند به کسی ظلم نشود، اما حتما افراد کارآمد و دارای صلاحیت، در مناصب به کارگرفته شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
درود بر مردان خدا
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
چشم
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
اووووووووووووووووول از دستگاه قضا و برخی قاضی ها شروع کن
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
تنها راه فقط شفاف سازیه تا نتونن فعال نمایی کنن