سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ٣ برابری مراجعه کودکان با شیوع امیکرون

رئیس بیمارستان کودکان مفید با توجه به شیوع سویه امیکرون، برای ارائه خدمات درمانی به مبتلایان در این مرکز اعلام آمادگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شمس الله نوری پور، رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: در روز‌های اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه امیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای ۲۹ تخت است.

او گفت: تا امروز (دوشنبه) ۱۸ بهمن ماه در این بخش ۲۴ تخت پر شده اند و پنج تخت خالی دارد. بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

به گفته وی در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است.

او گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند. با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از مواجه شدن با کمبود تخت‌های بستری در روز‌های آتی و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است.

نوری پور گفت: در حال حاضر یکی از بخش‌های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی مواجه شویم، این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.