سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از افتتاح خانه هلال گیران تا آبرسانی به روستاهای تفتان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از افتتاح خانه هلال روستای گیران از توابع بخش کتیج شهرستان نیکشهر ، افتتاح ساختمان اداری شهرستان فنوج و آبرسانی به روستای شهرستان تفتان در سومین روز از دهه مبارک فجر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ؛علیرضا میربهاءالدین   گفت : در جهت تقویت خانه‌های هلال در شهرستان ها و ایجاد آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله و کاهش آسیب های ناشی از حوادث غیرمترقبه خانه هلال روستای گیران از توابع بخش کتیج افتتاح گردید .

او گفت : با توجه به زمان طلایی در حوادث و کمبود نیروهای امدادی در این زمان، مردم محلی نقش مهمی در کاهش خسارت و تلفات جانی ناشی از وقوع حوادث دارند که ایجاد خانه‌های هلال نقش مهمی در این زمینه دارد.

میربها ءالدین  می گوید: همچنین ساختمان اداری امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با زیر بنای ۱۳۵متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که اعتبار این پروژه بالغ بر ۷ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال می باشد که از محل درآمدی استان تامین گردیده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه گفت : با تلاش و مشارکت خیران کار تامین آب آشامیدنی مورد نیاز ۳ روستای شهرستان تفتان انجام و پروژه آب‌رسانی در روستای پیاهو در ارتفاعات تفتان افتتاح و بهره‌برداری شد.

او گفت : برای اجرای این پروژه که با اقدام خداپسندانه خیران انجام شد افزون بر ۸۷ میلیون تومان هزینه شده است.

میربهاءالدین گفت: پروژه آبرسانی به روستای ملک آباد چاه احمد و چاه شور از بخش مرکزی شهرستان تفتان نیز با همکاری خیرین، جمعیت هلال احمر شهرستان خاش و اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان تفتان استارت خورد.

به گفته او  جهت تامین اقلام مورد نیاز این پروژه شامل لوله، پمپ، کابل، تانکر و منبع ذخیره آب و حفاری چاهها حدود ۲ میلیارد ریال هزینه شده است .

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.